четвер, 31 березня 2016 р.

Тести з "Педагогіки вищої школи"

Тести:

1.Педагогіка вищої школи – це…
А) наука про закономірності навчання і виховання студентів, а також їх наукову і професійну підготовку як спеціалістів відповідно до вимог держави.
Б) закономірності функціонування психіки студента як суб’єкта навчально-професійної діяльності та закономірності науково-педагогічної діяльності викладача, а також соціально-психологічні особливості професійно- педагогічного спілкування та взаємин викладачів і студентів.
В) наука про спеціально організовану цілеспрямовану і систематичну діяльність з формування людини — про зміст, форми і методи виховання, освіту та навчання.

2. Об’єктом педагогіки вищої школи є:
А) система вищої освіти і педагогічні процеси в ній;
Б) система народної освіти і педагогічні процеси в системі вищої освіти;
В) середні педагогічні системи і малі педагогічні системи.
Г) навчання у вищих навчальних закладах

3.Метою педагогіки вищої школи є :
А) надання майбутнім науковцям і викладачам вищої школи знань про закономірності виникнення, особливості функціонування психіки, розвитку та формування властивостей, і характеристик особистості.
Б) вивчення закономірностей розвитку психічних властивостей і якостей особистості; психологічні закономірності та індивідуальні відмінності у оволодінні знаннями, уміннями і навичками; 
В)дослідження закономірностей розвитку, виховання і навчання студентів і розробка на цій основі шляхів удосконалення процесу підготовки кваліфікованого спеціаліста.

4. Що таке дидактика?
А) теорія виховання
Б) теорія навчання
В) теорія навчання, освіти і виховання
Г) розділ педагогіки, що розглядає питання методики викладання окремих дисциплін

5. Визначення “... упорядковані способи взаємопов’язаної діяльності викладача і студентів, спрямовані на розв’язання навчально-виховних завдань” стосується:
А) форм навчання
Б) принципів навчання
В) методів навчання
Г) правил навчання

6. В яких документах відображається зміст освіти?
А) накази, рішення вченої ради, методичні матеріали міністерства освіти і науки
Б) накази, навчальні програми і плани
В) навчальні плани, навчальні програми, підручники

7.Твердження «навчання, у центрі якого - особистість вихованця, його самобутність, самоцінність, суб’єктивний досвід кожного спочатку розкривають, а потім узгоджують зі змістом освіти» стосується :
А) Особистісно орієнтованої технології навчання
Б)  диференційованої технології
В) технології розвиваючого навчання
Г) ігрової технології

8.Визначення «…певна структурно-організаційна та управлінська конструкція навчального заняття залежно від його дидактичних цілей, змісту й особливостей діяльності суб'єктів та об'єктів навчання» стосується:
А) Форми організації навчання 
Б) методу навчання
В) принципів навчання

9.Провідною формою організації процесу навчання у вищому навчальному закладі є:
А) семінар
Б) лекція
В) самостійну навчальну роботу студентів
Г) лабораторну роботу

10. Визначення  «… система перевірки результатів навчання і виховання студентів» стосується:
А) технології навчання
Б) форм навчання
В) змісту навчання
Г) Педагогічного контролю

11.Головна мета контролю:
А)визначити якість засвоєння навчального матеріалу, ступінь відповідності сформованих умінь та навичок цілям та завданням навчання.
Б) підготовка учнів до засвоєння нового матеріалу.
В) забезпечення учням умов для самореалізації та ефективної навчально-пізнавальної діяльності з урахуванням їхніх інтересів, потреб, нахилів, здібностей та життєвих настанов;
12. Оберіть функції контролю за навчальним процесом у вищих навчальних закладах:
А) світоглядна, загальнометодологічна, пізнавальна, прогностична, критична, аксіологічна функція функція
Б) інформаційно-комунікативну; регулятивно-комунікативну; афективно-комунікативну.

В) діагностична, корегувальна, освітня, виховна, стимулююча, оцінювальна, розвивальна, мобілізуюча.

Немає коментарів:

Дописати коментар